marți, 16 iunie 2015

ABH Dipbrow Pomade Review

Am cumparat faimosul dipbrow de la Anastasia acum vreo doua saptamani si in sfarsit pot sa va spun si parerea mea despre el. 



Am fost mult prea curioasa sa vad ce e asa special la el, vazandu-l de peste jumatate de an la absolut toate fetele faimoase de pe youtube si auzind numai lucruri bune despre el, asa ca nu am mai rezistat si l-am cumparat. 

De cand l-am luat, m-am simtit ca si cum as fi in stare sa fac clipuri pe youtube si sa primesc mii de vizualizari doar pentru ca am sprancenele facute cu Dipbrow Pomade. Ha! (glumitza)

Ce este de fapt acest Dipbrow Pomade? E un produs cremos dedicat sprancenelor, care se aplica destul de usor si apoi se usuca si ramane la locul lui pana seara tarziu (lucru testat de atatea ori). Inainte sa-l iau foloseam ba fard, ba diverse creioane si orice as fi facut frumosul meu gol din spranceana tot se vedea dupa cateva ore, asa ca am fost placut surprinsa cand am vazut cat de bine rezista acest produs magic, golul fiind ascuns pana la demachiere. 


Un alt lucru foarte bun cand vine vorba despre acest produs este ca vine in destule nuante cat sa multumeasca fiecare om in parte. Eu il am in nuanta Taupe, adica un bej mai spre gri (ceva pe acolo). 
De asemenea, intensitatea culorii difera in functie de cat de ferma este aplicarea lui. Astfel, se pot crea atat sprancene naturale, cat si sprancene foarte definite. Personal, imi place sa am sprancele usor mai definite spre codita, unde am si parul mai rar, iar spre partea interioara folosesc foarte putin produs spre deloc. 


Este cu adevarat un produs minune pentru sprancene, iar daca pare prea scump, sa stiti ca poate fi folosit si in alte moduri! In poza de mai jos l-am folosit atat pentru conturarea sprancenelor, cat si ca fard cremos in pliu si pe pleoapa inferioara. Poate fi folosit la fel de bine si ca eyeliner sau poate fi aplicat chiar si pe buze, desi este destul de uscat. Nuanta Taupe arata foarte gri pe buzele mele, lucru care personal imi place super mult. 


Ei bine, cam atat am avut de spus despre acest produs super faimos. Daca l-ati incercat mi-ar face mare placere sa stiu si parerile voastre, iar daca aveti intrebari nu ezitati sa folositi sectiunea cu comentarii! Pwp si ne vedem data viitoare cu o postare speciala! :3

5 comentarii:

  1. Vreau si eu sa il incerc, numai lucruri bune aud despre el.
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar merita incercat, eu am devenit chiar dependenta de el. :))

      Ștergere
  2. Ma bucur mult ca ti l ai achizitionat ,sunt foarte curioasa de pret

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost 69 de lei si isi merita clar fiecare banut.

      Ștergere
    2. Wow , ma asteptam sa fie si mai scump , oricum e super ca il ai

      Ștergere