duminică, 7 iunie 2015

Campania 7 Avon si Oriflame


Cu o mica mare intarziere reusesc si eu sa va arat ce mi-am cumparat din campania 7. Chiar daca mai tarziu, am zis totusi sa imi spun parerea despre aceste produse pentru ca sigur o sa apara si in alte campanii. 

Voi incepe cu produsele Avon, produse pe care din fericire am reusit sa le testez mai mult si sa-mi fac o parere.

Pentru inceput, am cumparat o crema de maini cu unt de cacao pe care o urmaream de cateva campanii. Este o crema care hidrateaza bine si miroase delicios, chiar daca mirosul nu mi se pare asa persistent. 



Luna aceasta a fost o oferta foarte buna la quadurile True Color si mi-am ales nuanta Stone Taupes. In set, culorile arata foarte dragut dar, din pacate, cand le aplici pe pleoapa nu sunt prea pigmentate. Nuanta 1 este foarte frumoasa si este chiar nuanta mea preferata: este perfecta pentru iluminarea arcadei si pentru a fixa baza de machiaj. Nuanta 2 este sidefata si ma asteptam sa fie cea mai pigmentata, dar este chiar opusul. Pe pielea mea abia se vede, iar sideful nu este nici el asa spectaculos... Nuanta 3 abia se vede, iar nuanta 4 este ok, nu este nici cea mai buna, dar nici cea mai rea.  Din pacate, nu am deloc o parere buna despre acest quad si nu-l pot recomanda. 


Am profitat de ocazie si am cumparat si am comandat doua oje si anume oja mata Inky Blue si Diamond Shatter. Cu nuanta mata trebuie lucrat destul de rapid fiindca se usuca foarte repede si am observat ca e mai bine sa aplic un singur strat mai gros decat sa aplic doua subtiri fiindca nu se aplica foarte uniform si nici rezistenta ei pe unghie nu este uimitoare si nu pot aplica un lac peste deoarece asta ar strica efectul mat. 


Ultimul lucru cumparat de la Avon este lumanarea Driftwood. Am ales-o pe cea mica (mai era o varianta in pahar) si are un miros foarte interesant, iar ambalajul mi se pare foarte dragut, deci abia astept sa o incerc. 

Si acum, sa continuam cu Oriflame! Am luat doua demachiante de la Love Nature, unul cu trandafir salbatic pentru piele uscata(cel roz), iar altul crema cu musetel pentru piele sensibila. M-am super indragostit de ambalajul lor, mi se pare foarte foarte dragut, sunt destul de simple si basic dar m-au cucerit pur si simplu. Despre produsul in sine momentan pot sa zic doar ca miros a flori, urmeaza sa le incerc!


Am comandat si doua produse Giordani, care daca nu ma insel, s-au lansat chiar in aceasta campanie.

Primul produs este pensula plata de fond de ten. Ei bine, am auzit si pe la alte fete ca este o pensula mai micuta, dar nu ma asteptam sa fie chiar asa mica. Are perii foarte moi si este o pensula foarte densa, dar datorita marimei este destul de chinuitor sa o folosesc pentru aplicarea fondului de ten, pentru ca dureaza foarte mult. In schimb, am folosit-o pentru a aplica anticearcanul si se descurca foarte bine, dar nu o voi folosi pentru asta, ci pentru conturarea fetei: atat marimea, cat si forma sunt perfecte pentru a crea acea "umbra". Imi place sa trasez mai intai o linie, apoi sa estompez produsul pentru un efect cat mai natural (si se pricepe foarte bine la estompare). E posibil sa-mi placa chiar mai mult ca pensula de contur de la Mac, ce sa mai?


Tot de la GG am luat si gelul colorat pentru sprancene. Am avut ocazia sa-l testez si are un efect foarte frumos, natural, si fixeaza sprancenele chiar mai bine decat cel incolor.


De la The One am cumparat doua produse pentru buze, primul fiind rujul Color soft in nuanta Sweet Rose, ruj cremos si hidratant, cu o rezistenta inca netestata, iar al doilea fiind creionul de buze Colour Stylist in nuanta Nude Rose, creion de care m-am indragostit foarte repede: se aplica usor si este cremos, iar apoi se usuca si nu mai pleaca nicaieri. 


Ultimul produs achizitionat este sapunul Masquerade care arata foarte dragut si miroase foarte bine!


Chiar daca suntem deja in campania 8 de ceva timp sper sa vi se para folositoare aceasta postare si sper ca va placut. <3


2 comentarii: