luni, 1 iunie 2015

Favoritele lunii mai!

Siii...s-a mai dus o luna. Ce sa mai...e timpul pentru favorite!

Luna asta nu am foaarte multe produse, pentru ca timpul meu a fost destul de ocupat si mai incolo o sa vedeti si cu ce ;)

O sa incep, ca de obicei, cu produsele de makeup.
Produsul pe care l-am folosit in prostie luna asta si de care sunt absolut indragostita este paleta Venus de la Lime Crime. Este o paleta absolut superba, iar culorile sunt super pigmentate. O sa va las momentan doar o poza cu aceasta miniunatie pentru ca o sa revin cu o parere mai detaliata cat de curand. 





Un produs pe care l-ati vazut in ultima mea comanda si despre care nu am putut sa va dau mai multe detalii: concealer-ul Everlasting de la The One, Oriflame. L-am vazut in blog-ul Sabinei si mi-a starnit curiozitatea, asa ca l-am comandat si eu si ma bucur mult ca am facut-o. Cum v-am spus, nuanta este buna pentru mine, este chiar usor mai deschis decat pielea mea super alba si asta ma incanta cred ca cel mai mult la acest corector. Nu are o acoperire extrem de mare, as spune medie, acum depinde si cu ce il aplici. De cele mai multe ori l-am aplicat ori cu buretelul, ori cu pensula Small Stipple de la Elf care are si ea un loc bine meritat in favoritele lunii mai. 


Alte produse pe care le-am achizitionat luna asta si de care m-am indragostit sunt rujurile lichide, atat de la Lime Crime cat si de la Coloured Raine. La fel ca paletuta, o sa revin cu o parere mai detaliata in scurt timp. 


Acum ca am terminat cu capitolul makeup, trecem la altele si aici am, pentru inceput, alt produs pe care vi l-am arat in ultima comanda si anume parfumul Mesmerize Black de la Avon. Nu sunt prea priceputa la descrierea mirosurilor (adica deloc) asa ca puteti consulta site-ul fragrantica pentru mai multe detalii. 


Filmul preferat din luna aceasta a fost fara dar si poate Mad Max:Fury Road. Nu o sa dau spoiler, o sa va spun doar ca e un film care merita! In mare parte este actiune, dar este foarte palpitant, genul acela de film care te tine cu respiratia taiata non-stop, are personaje foarte bine conturate, o poveste geniala, actori superbi si sa nu mai spunem de efecte si toate cele... E deja printre preferatele mele, daca nu chiar preferatul. As putea sa vorbesc o gramada despre film, dar o sa va las doar cu atat momentan.  


Si acum, am lasat ce e mai bun la final! V-am spus la inceput ca am fost putin mai ocupata luna aceasta si, ei bine, acesta este motivul: 


Faceti cunostinta cu Bocanila!

Eram la cumparaturi intr-o zi, cautand un cadou, si am intrat in Zoo Mania sa vad ce mai e pe acolo si cand am ajuns la zona cu iepuri Bocanila statea singur intr-un colt cu o privire care parca ii omora pe toti ceilalti iepuri in minte si am zis "Gata, frate! Asta e iepurele perfect!" asa ca am plecat acasa cu un iepure, o cusca si tot ce-i mai trebuie micutului. Desigur, dupa ce fratele meu (are 9 ani) a vazut ca am iepure a trebuit sa-si ia si el asa ca a plecat si s-a intors cu Sneefeeh (Bobita pe atunci), iar de atunci sobolanii astia mici imi rod zilele si cartile pentru bac. <3


Cam atat am avut de pus pe lista luna asta! Ingrijitul iepurilor devine din ce in ce mai usor, tezele au trecut si ele, deci de acum o sa incerc sa postez cat mai des pe aici, asa ca ne vedem la urmatorul articol! 

2 comentarii:

  1. Aww ma bucur foarte mult ca ti place acel anticearcan si ca am putut sa te ajut si sa te inspir , Bocanila e un dulce , doaamne cat de scump este , apropo de scump sunt foarte curioasa cat a costat micutul :* pupici

    RăspundețiȘtergere