vineri, 10 iulie 2015

Makeup Haul

In ultima perioada am facut destul de multe cumparaturi fiind perioada reducerilor si, pe langa multe multe haine, am achizitionat si cateva produse de makeup.

Voi incepe cu comanda de pe makeup-shop. Aveam destule produse pe wishlist de destul de mult timp, dar niciodata nu le gaseam in stoc. Ei bine, intr-un final, a dat norocul peste mine si am reusit sa le cumpar.

Mi-am luat cunoscutul buretel Miracle Complexion de la Real Techniques, impreuna cu pensula Sculpting.




Buretelul este perfect atat pentru fond de ten, pentru care folosesc partea plata, cat si pentru corector sau anticearcan, pentru care folosesc partea ascutita. De asemenea, poate fi folosit foarte bine si pentru conturul cu produse cremoase sau alte produse de acest gen.
Pensula Sculpting este ideala pentru conturarea fetei atat cu produse cremoase cat si pudra. Face toata treaba sa para mult mai usoara: mai intai aplic produsul intr-o linie dreapta in zona pe care vreau sa o conturez, iar apoi estomez putin si gata - am un contur ca la carte! De asemenea, este o pensula foarte densa, lucru care o face potrivita si pentru fond de ten sau corector. Merita fiecare banut.

Apoi, mi-am comandat cateva produse Nyx, pentru ca nu degeaba e firma mea drugstore preferata. 


Mi-am luat in sfarsit blush-ul Taupe pe care iubesc sa-l folosesc cu pensula de mai sus. V-am vorbit despre el si in favoritele lunii iunie.
Fiind redus, am zis sa-mi iau si un creion de ochi Slim Eye Pencil in nuanta Gold Glitter, pentru ca auriu si sclipici. Dintre toate produsele cumparate, acesta este singurul pe care inca nu l-am testat.
Ultimul lucru de la Nyx este baza Photo Loving in varianta verde, care se presupune ca ar trebui sa reduca roseata. Ei bine, nu se descurca deloc bine la acest capitol. In schimb, este o baza cu silicon ce are scopul de a reduce vizibilitatea porilor sau a ridurilor, lucru la care se descurca ok. Problema mea cu aceasta baza este ca nu se potriveste tipului meu de ten si anume un ten uscat care are nevoie de multa hidratare.

Desi aveam deja baza verde de la Nyx, cand am vazut baza verde Prep and Fine de la Catrice la doar 20 de lei m-am decis sa o incerc si pe ea. Ce m-a convins sa o cumpar a fost, de fapt, faptul ca este o baza hidratanta, ceea ce o face potrivita pentru tenul meu uscat. Spre deosebire de cea de la Nyx, aceasta se descurca mult mai bine la capitolul anti-roseata. Are o culoare aproape albastra, mentolata as zice, iar cea de la Nyx este un verde mai spre mazga. Pe cand cea din urma se intinde si nu lasa strop de culoare in urma, aceasta lasa putina si poate fi aplicata in straturi mai groase pe zonele mai rosii. (scuzati lipsa unei poze cu produsul)



Am auzit de la Mademoiselle Lorraine despre acest rujuri lichide super ieftine de la Me Now despre care se vorbeste pe youtube ca ar fi dupes pentru cele de la Lime Crime si ca se gasesc la metrou in Bucuresti. Asa ceva trebuie incercat, nu? Cum le-am gasit la metrou mi-am luat 4 produse despre care credeam ca sunt rujuri lichide, dar doar unul din ele (primul de la dreapta la stanga si cel mai de sus) este ruj, restul sunt luciuri de buze. Rujul lichid, asa cum am mai auzit, este foarte lipicios si nu poate fi purtat de unul singur, dar este ok cu un gloss deasupra sau cu alt ruj. Luciurile, in schimb, sunt foarte pigmentate, deloc lipicioase si au si un miros delicios. Am intentia sa mai iau cateva, ori de la metrou ori poate chiar de pe ebay.



Mai multe rujuri lichide! In sfarsit am reusit sa pun mana pe rujurile Everlasting de la KVD si sa le testez. Mi-am comandat nuanta Ayesha (cel mov), iar o prietena si-a luat nuanta Vampira (burgundiu) si mi-a dat voie sa-i fac un swatch. Sunt lichide, cremoase, se usuca mate (in poza inca nu erau 100% uscate), nu se simt deloc pe buze si sunt foarte rezistente, mai ales la transfer. Cam asta e tot ce pot sa va spun despre ele momentan, dar o sa revin curand cu o postare detaliata despre toate rujurile lichide.



Si sa terminam si cu rujurile... Am ajuns si la al doilea ruj de la Mac! Este nuanta CB96 si are un finish frost.  Este un portocaliu cu sidef auriu foarte cremos si usor de aplicat. In ciuda faptului ca este cremos, rezista destul de bine pe buze si nu este deloc incomod de purtat. 



Ei bine, sper ca v-a placut acest haul. Parerile voastre sunt mereu bine venite asa ca, va rog, nu ezitati sa le impartasiti. Va pup si ne vedem data viitoare! 

2 comentarii:

  1. Fetita deci tu ma bagi in boala cu produsele astea :))
    Cat a costat produsul KVD , am un sfat pentru tine si sper sa tii cont de el cum ai mai facut o si cu alte sfaturi date de mine ,ok ,deci , incearca sa pui totusi preturile la produse macar in haul uri ca sa nu te mai innebunesc eu cu intrebarile , rujul de la MAC ce sa mai zic ,e divin , vin diseara si ti l fur :)) , glumesc...sau nu :)) (creapy me) ,sa te bucuri de toate produsele ,pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) Da, m-am gandit ca ar trebui sa pun si preturile. Eh, data viitoare acum. Rujul KVD l-am luat de la o tipa cu 40 de lei, iti arat pe facebook. :))

      Ștergere