vineri, 28 august 2015

Oriflame C11 - primele impresii

Uneori ma simt ca singura persoana care, desi are comanda gata la jumatatea campaniei, asteapta pana in ultimele zile sa o plaseze. Desi e trecuta campania m-am gandit sa va arat totusi ce mi-am comandat si sa va ofer si o prima impresie despre produse. Enjoy!



Am sa incep cu rujurile, deoarece sunt produsele de care sunt cel mai incantata. Primul pe care l-am achizitionat este rujul 5-in-1 Colour Stylist de la The One in nuanta Warm Nude. Am intregul set de mostre pentru rujurile acestea si pur si simplu m-am indragostit de nuanta aceasta, asa ca mi-am luat-o in versiunea full size. Este genul de nuanta "your lips but better", fiind un nud destul de asemanator cu nuanta buzelor mele doar ca mult mai frumos. In catalog pare mai maro-portocaliu (sau cel putin asa imi pare mie), dar pe pielea mea este un roz natural foarte foarte foarte frumos. As zice ca am deja un nou ruj preferat, atat datorita nuantei superbe cat si datorita texturii: este cremos, se aplica usor, rezista destul de mult, nu e nici prea lucios, nici prea mat si are si un pret bun! :)


Pe al doilea ruj l-am gasit la ofertele online la aproximativ 10 lei cred si am profitat de ocazie. Este un ruj Triple Core, dar nu din gama The One ca celelalte pe care le detin, ci din gama Oriflame Beauty. Este un ruj format din 3 straturi: unul de balsam, unul de sclipici pur si fabulos si unul de pigment. Nu exceleaza la capitolul rezistenta, in schimb este hidratant si se aplica foarte usor, iar mirosul este foarte placut. Mie imi aminteste de jeleuri cu zahar de lamaie, sau chiar zahar de lamaie la pai (ah, copilarie). Inafara de ambalaj, ar mai fi o mica diferenta intre cele game: la rujurile din gama The One se simte mai mult sclipiciul pe buze, iar la cel din gama aceasta nu se simte aproape deloc. E o mica diferenta pe care am sesizat-o putin mai greu si sunt doar 80% sigura de ea, deci nu stiu sigur daca am dreptate sau nu, dar pana la urma e doar o prima impresie!


Tot de la ofertele online mi-am luat si fondul de ten GG Mineral Therapy in cea mai deschisa nuanta, desigur. Am avut fondul asta de ten acum cativa ani buni, nu stiu cum ajunsese la mine dar tin minte ca imi placea, desi nu era cea mai potrivita nuanta atunci. Cu toate astea in minte am zis sa-i mai dau o sansa, poate e buna nuanta si, din fericire, este buna! Acoperirea este una medie, are un aspect natural si il gasesc potrivit pentru persoanele cu ten uscat. Rezista bine, acopera ok, nu usuca pielea...da, imi place.


Fiindca aproape mi s-a terminat anticearcanul Everlasting de la The One am zis sa-l incerc si pe cel Illuskin. Are o acoperire medie si un finish natural. In comparatie cu cel Everlasting acesta nu are subtonul roz asa evident si, dupa ce este intins bine, se simte fin si natural, pe cand cel Everlasting se simte putin lipicios. Singurul defect al acestor anticearcane e ca se strang in riduri, mai ales sub ochi deci trebuie aplicata o pudra peste. Am avut intentia sa va arat o mica comparatie intre cele doua produse asa ca le-am pus pe mana, le-am facut poze, am facut before and after...tot ce trebuie, dar, cand sa pun pozele pe blog, am realizat ca am uitat in ce ordine le-am pus pe mana deci am renuntat la idee. You're welcome.


Am avut in comanda si "noul" kit de sprancene, care este, desigur, kit-ul vechi cu un ambalaj nou, acum fiind din gama The One.  Desi mai am destul de mult din nuanta inchisa (adica cea pe care o folosesc pe sprancenele mele), nuanta mijlocie e aproape terminata deoarece o folosesc uneori pentru conturarea pometilor, asa ca m-am decis sa iau un back up. 



Am putut sa inlocuiesc taxa de manipulare cu rimelul Wonder Lash Prismatic in nuanta Blue. Da, un rimel albastru. Mereu mi-am dorit sa incerc un rimel colorat si uite ca s-a ivit si ocazia. Nu este un albastru foarte evident, aratand mai mult a negru sters si mai albastru in lumina soarelui. Periuta este exact ca cea a rimelului Wonder Lash simplu si se comporta la fel ca acela. 



Puteti observa ca in poza port si un creion de ochi albastru. Este chiar creionul retractabil de la The One in nuanta Midnight Blue. Desi nu prea rezista pe linia apei, pe pleoapa a rezistat foarte bine. Se aplica foarte usor si cremos, iar dupa un scurt timp se usuca si nu se mai intinde toata ziua. In poza arata putin murdar pe linia genelor de jos si in coltul interios deoarece a fost aplicat pe linia apei si nu a rezistat tentatiei de a se plimba putin.


Ultimele doua produse ar fi discurile demachiante, care sunt prea subtiri si nu foarte moi si pe care nu le recomand, si batoanele proteice cu ciocolata de la Wellness. Este a doua cutie pe care o cumpar, pentru ca sunt delicioase. Se presupune ca acestea ajuta la slabit prin faptul ca taie pofta de mancare,  au ingrediente 100% naturale si au putine kcal (pentru cele interesate). In general seara mi se face pofta de dulciuri si ciocolata de cele mai multe ori asa ca, in loc sa caut prin casa dupa chestii de rontait, mananc un baton din acesta si imi trece orice pofta de dulce as avea. Plus ca imi plac si la gust. Le-am incercat si pe cele cu fructe, dar acelea nu mi-au placut deloc nici mie, nici familiei si prietenilor care le-au incercat. 


Okaaay, s-a dus si articolul asta. Ca de obicei astept parerile voastre atat despre articol, cat si despre produsele mentionate si sper sa ne revedem cat mai curand.
 pwp

5 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult produsele pe care le-ai comandat. Eu n-am mai comandat la oriflame de ani buni:)) Primul ruj este divin <3 si sunt tare curioasa de anticearcanul ala de la ei :)
    Sa le folosesti sanatoasa pe toate ! :*

    P.S. : As vrea sa iti urmaresc blogul dar nu vad nicaieri nici GFC, nici mail, nici fb, nimic :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand cu incredere anticearcanele din gama The One, sunt bune si in general le gasesti cu 10-11 lei. Cat despre facebook si mail o sa apara in curand. :D

      P.S. : Eu m-am abonat deja la blogul tau. :3

      Ștergere
    2. Multumesc , si astept <3

      Ștergere
  2. Ce bine arata rujul nude... Dar trebuie sa stau cuminte, am prea multe rujuri!

    RăspundețiȘtergere