joi, 26 ianuarie 2017

Produse Terminate 2016


Cu toate ca nu m-am tinut de blog, am pastrat toate produsele terminate din ultimul an, cu scopul de a vi le prezenta in acest articol si a va oferi cate o parere despre ele.




Voi incepe cu produsele de ingrijire, primele fiind demachiantele. Preferatul meu este solutia micelara de la Bioderma, de care probabil ati auzit numai lucruri bune; nu imi irita pielea sau ochii si imi indeparteaza machiajul fara probleme. Din pacate, am inceput sa o apreciez dupa ce mi s-a terminat si am trecut la solutia micelara de la Avene, care din pacate nu se descurca la fel de bine la indepartatul machiajului.
 Demachiantul waterproof pentru ochi de la Oriflame este un must-have pentru mine.  Am consumat doua sticlute si acum sunt la a 3a, fiind o varianta rapida si usoara de a sterge machiajul ochilor si rujurile lichide.
Pe langa acestea am terminat si lotiunea demachianta micelara de la Gerovital, care a fost oribila. Desi pe produs scrie ca este bun atat pentru fata, cat si pentru ochi si buze, va recomand sa nu-l apropiati de zona ochilor. De fapt, nu vi-l recomand deloc, deoarece indeparteaza destul de greu machiajul si ustura in contact cu ochii.


Un miros adevarat de vanilie si o hidratare excelenta am gasit in balsamul de buze de la Yves Rocher, pe care l-am consumat cu placere pana la ultimul gram de produs. La fel pot spune si despre Balzzam de la Gerovital. Nu a mai ramas nimic din el, atat de mult i-am iubit mirosul si senzatia mentolata pe care o ofera, cat si hidratarea intensa. De asemenea, mi-a placut si balsamul Born Lippy de la The Body Shop, ce ofera hidratare si un strop de culoare si are un miros delicios de caramel.


Acestea trei au fost preferatele mele, pe care le-am consumat in intregime. Celelalte balsamuri erau destul de vechi si nu mi-au placut destul de mult incat sa le termin. Faimoasele Baby Lips de la Maybelline au fost o mare dezamagire pentru mine, avand o formula lejera care nu mi-a oferit hidratarea de care am nevoie, si nici aroma nu m-a dat pe spate. Untul de buze de la The Body Shop cu afine are o aroma delicioasa, dar nu este prea cremos si lasa un strat albicios pe buze, fiind diferit de cel cu ciocolata pe care il ador. Cele doua balsamuri de la Avon din gama Color Trend sunt interesante si foarte pigmentate pentru un balsam de buze, dar prefer rujurile mate, motiv pentru care nu le folosesc. Al treilea de la Avon, din aceeasi gama, arata, se simte si miroase a jeleuri cu portocale, iar hidratarea este 0. Celelalte prezentate sunt acceptabile, dar nu le recomand. 



Trecand la lucruri mai serioase, am terminat doua primere in varianta mini. Primul este faimosul Porefessional de la Benefit, care nu a facut nimic pentru problemele tenului meu. Dupa folosire, tenul meu arata si se simtea mai fin, dar nu a prelungit durata machiajului si nu a ajutat la mentinerea tenului mat. De asemenea, are tendinta de a evidentia zonele uscate ale pielii. Cel de la No. 7, Airbush Away, este de asemenea un primer ce netezeste pielea, fara a evidentia pielea uscata, si pare sa prelungeasca durata machiajului.


Trecand la fonduri de ten, m-am indragostit de Healthy Mix de la Bourjois. Are o acoperire mica spre medie si un finish natural, luminos, si imi face tenul sa arate impecabil fara a se simti greu pe fata. Studio Fix Fluid de la Mac are o acoperire medie, un finish satinat, dar este genul de fond de ten care sta pe piele si se tranfera destul de usor. Face And Body este un fond de ten pe baza de apa cu o acoperire foarte mica si un finish foarte luminos dar, datorita nuantei, nu l-am folosit prea mult si a expirat. De asemenea, Beauty Blenderul meu arata deja scarbos si trebuia inlocuit. 


Ca si anticearcan puteti observa ca il ador pe cel Prolongwear de la Mac, momentan fiind la a 3a sticluta. Il ador pentru ca are o acoperire mare, rezista bine pe ten, fara a se strange sub ochi (desigur, daca este setat cu o pudra). Naked Skin de la Urban Decay este asemanator, dar costa mai mult si se termina mai repede ca cel de la Mac, avand doar 5 ml (cel de la Mac are 9). Nyx HD Concealer Wand este si el un anticearcan bun cu care nu am avut probleme si este o varianta mai ieftina a celui de la Urban Decay, care se termina si mai rapid (3g). Illuskin de la The One, Oriflame, este alt anticearcan accesibil, cu o acoperire medie si un finish luminos, perfect pentru un machiaj natural de zi cu zi.


Pudra libera translucida de la Oriflame (acum in gama The One) a fost o pudra excelenta, perfecta atat pentru baking, cat si pentru fixarea intergii fetei si planuiesc sa o recumpar. Pudra translucida de la Mac Prep+Prime a fost si ea ok si m-a facut sa realizez ca prefer pudrele libere. Pensula retractabila de la Oriflame este oribila si nu are rost sa o pastrez. Desi ideea ei este una buna si foarte practica, parul este foarte aspru si pute cand o spal, ceea ce este dubios af.


Am consumat destul de multe rimeluri, preferatul meu dintre toate fiind Better Than Sex de la Too Faced. Desi este scump, face minuni pentru genele mele mici, oferind efectul de gene false. Exista anumite preferinte in legatura cu marimea rimelului, unii preferand-o pe cea mini. Pentru mine, rimelul in varianta mica mi se intindea sub ochi (problema pe care au mentionat-o si alte persoane), varianta normala ne avand aceeasi problema. Un rimel mai ieftin care mi-a oferit un efect asemanator si pe care planuiesc sa-l recumpar este Lash Panorama de la Giordani Gold, Oriflame. Supershock de la Avon este si el un rimel bun, dar pe care il prefer cand este mai uscat.


Am terminat si doua variante mini a rimelului High Impact Mascara de la Clinique, un rimel ok pe care nu ma supar sa-l primesc gratuit la cumparaturile mele la Sephora. Long & Curly Mascara de la Inglot este un rimel bun atat pentru genele inferioare, cat si pentru un efect natural de zi cu zi. Ultimul este un rimel colorat de sprancene de la Giordani Gold, Oriflame, pe care de asemenea planuiesc sa-l recumpar.



Asadar, acestea au fost produsele terminate de mine in anul 2016. Sper ca v-a placut articolul si ca v-a ajutat in orice fel. 

pwp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu