joi, 11 mai 2017

The Perfect Palette Tag


Ma uitam zilele trecute prin colectia mea de machiaje si, vazand atatea palete de farduri, mi-am amintit de tagul Perfect Palette care cotrobaia pe internet prin 2013 si m-am decis sa-l fac. In mod normal ar trebui sa fiu tagata de cineva, dar tinand cont ca tagul era la moda acum 4 si ca nu am prieteni am sarit peste partea asta. 





1. Best Packaging




Desi imi plac toate ambalajele paletelor mele, Pretty Bunny de la Pupa castiga fara niciun stres. Este mai mult un kit decat o paleta de farduri, calitatea nu e cine stie ce si oricum e editie limitata, dar mi se pare imposibil sa nu te indragostesti de ambalajul asta. Mai miroase si a vanilie...



2. Best Color Payoff



De la primul swatch am fost uimita de cat de pigmentate sunt fardurile din prima paleta Venus de la Lime Crime. Din pacate, formula lor este putin uscata, iar in combinatie cu pigmentatia mare pe care o au devin putin mai greu de estompat, dar asta e o probema ce poate fi usor rezolvata cu o pensula buna si putina rabdare. Este si cea mai "tavalita" paleta a mea, avand ambalajul putin distrus de iepuri, iar fardul Icon a fost spart si reparat. Ii puteti citi review-ul aici



3. Most Versatile


Trebuie sa aleg paleta Beauty Killer de la Jeffree Star. Cred ca v-am innebunit in ultimul timp cu paleta asta, pentru ca e cam singura pe care o folosesc. Mi se pare perfecta pentru orice fel de machiaj, fie el unul natural, de seara sau extravagant. Daca inca nu v-am convins ii puteti citi review-ul aici


4. Best for Traveling



De cele mai multe ori cand plec undeva imi iau paleta de care sunt obsedata in momentul respectiv, dar tot tind spre paletele Chocolate Bar de la Too Faced, care mi se par perfecte pentru calatorit. In primul rand au acel ambalaj metalic care tine fardurile in siguranta si care nu se strica la fel de usor ca un ambalaj de carton, iar in al doilea rand aceste palete contin toate nuantele de care as avea nevoie: fardul alb mat, un fard sidefat pe care il pot folosi ca iluminator, farduri de tranzitie si chiar nuante bune pentru sprancene. Ce sa vrei mai mult de-atat?


5. Biggest Regret


Singura paleta pe care pot spuna ca regret ca am cumparat-o este Pretty Bunny de la Pupa, varianta mare. Mai intai mi-am luat varianta mica dintr-un magazin si am fost atat de indragostita de ambalaj incat mi-am dorit si varianta mai mare. Eram super incantata pentru ca avea produse crema si bronzer si nu mai stiu ce nebunii si in mintea mea era un must have, asa ca am inceput sa o caut pe internet. Cum era editie limitata, am gasit-o doar pe ebay, mai scumpa decat ar trebui si cu un transport care costa aproape cat paleta in sine, asa ca am comandat-o instant. La putin timp dupa a aparut regretul, si s-a stabilit definitiv dupa prima saptamana in care am folosit kit-ul.

6. Best Color Names


Balm Jovi de la The Balm. Este foarte, foarte posibil sa-mi fi cumparat aceasta paleta doar datorita numelor fardurilor. Adica, cum sa nu cumperi o paleta cu farduri numite dupa formatiile tale preferate: Metal-ica, Lead Zeppelin, Blink 1982, Iron Maid-in... si preferata mea: Alice Copper. BEST FCKIN' NAMES EVER. I-am facut si un review pe care il puteti citi aici

7. Least Used


Paleta The Power Of Makeup de la Too Faced in colaborare cu faimoasa Nikkietutorials este cea mai putin folosita din colectia mea. Din pacate nu a reusit sa ma dea pe spate, nici prin calitatea fardurilor, nici prin selectia de culori. De cele mai multe ori, cand intind mana spre paleta asta, e datorita celor doua blush-uri, pe care le ador. 


8. Most Used, Most Loved, Desert Island


Mi-a fost extrem de greu sa aleg o paleta, dar tot la Beauty Killer am ajuns. Cum am spus si mai sus, e cea mai versatila paleta din colectia mea si, de asemenea, formula fardurilor este preferata mea, fiind aproape la fel de pigmentate ca cele din paleta Venus, dar mult mai cremoase si mai usor de lucrat cu ele. 

As putea ajunge la concluzia ca Beauty Killer este paleta mea preferata, dar sunt si alte palete pe care le ador si pe care nu le-am inclus in acest articol. Care este paleta voastra preferata? Va nominalizez pe toate sa faceti acest tag si, daca va plac, voi reveni cu alte taguri interesante in urmatoarele saptamani! 

Pana atunci ma puteti urmari pe facebook si instagram pentru update-uri, poze BTS si multe machiaje! 

Va pwp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu